Regiunea Arctică

aTopirea gheţii de la Polul Nord a devenit deja un eveniment anual ce transformă punctul cel mai nordic al Pămîntului într-un mare lac. De mai mulţi ani de zile, Arctica se încălzeşte cel puţin de două ori mai rapid ca restul lumii . Zona de gheaţă de mare se topeşte în fiecare vară şi apoi reîngheaţă . Cercetătorii europeni s-au concentrat asupra  modului în care aceste ape arctice mai calde vor grăbi topirea  gheţarilor din Marea Siberiană de Est din nordul Rusiei , care  conţine depozite mari de metan. Peter Wadham ,  profesor de Fizica Oceanelor la Cambridge consideră că gheața arctică ar putea dispărea complet până în vara lui 2015. „Suntem martori la un posibil efect catastrofal asupra climei globale,  rezultat direct al acestei retrageri extrem de rapide de gheaţă” , a spus el. În acelaşi timp în Siberia un val intens de căldură a dus la declanşarea unui lanţ de incendii de-a lungul teritoriului fragil, bogat în carbon. Fumul provenit din incendii se ridică în atmosferă şi se îndreaptă spre zona arctică, unde funinginea poate grabi topirea zăpezii şi a gheţii. Oraşul siberian Norilsk, cu o populaţie de peste 100.000, a înregistrat temperaturi record de peste 28,33 ° C timp de opt zile din 18 iulie, doborînd recordul pentru temperatura cea mai ridicată înregistrată în oraş.

Temperaturile neobişnuit de mari din Siberia de nord au dus la înmulţirea numărului de incendii care au acoperit 22000 de acri . Nordul Rusiei s-a încălzit mult mai rapid decât alte locuri de pe glob în ultimele decenii. Potrivit rapoartelor NASA, cercetătorii se aşteaptă ca până la sfârşitul secolului, numărul de incendii în taiga să se dubleze. Deasemenea, o căldură neobişnuită s-a înregistrat şi în Alaska.

Ce e de  de făcut? Un sondaj de opinie efectuat de Barna Group, firmă americană de cercetare  profilată pe studierea impactului credinţei asupra individului, a descoperit că 4 din 10 persoane majore chestionate  (41%) consideră că „lumea se află în zilele din urmă descrise şi profeţite în Biblie”. Problemele analizate în această revistă arată că trăim în zilele din urmă şi trebuie să-L primim pe Domnul Isus Hristos  ca Domn şi Mântuitor  ca să fim gata de întîlnirea cu El. Unele din aceste probleme ne pot alarma, mai ales cele legate de starea omenirii. Isus relata Când vor începe să se întâmple aceste lucruri, să vă uitaţi în sus şi să vă ridicaţi capetele, pentru că izbăvirea voastră se apropie.” (Luca 21:28) Această rugăciune spusă din inimă, cu credinţă, te va ajuta să găseşti mântuirea şi viaţa veşnică prin Mesia, Isus:

„Doamne Tată Ceresc, recunosc că sunt păcătos şi am nevoie de iertarea Ta.

       Cred că Isus Hristos a murit în locul meu, şi-a vărsat sângele pe cruce pentru păcatele mele şi a înviat din morţi, ca să îmi dea viaţa veşnică. Vreau să renunţ chiar acum la păcatul din viaţa mea şi să Il primesc pe Isus Hristos ca  Domn şi Mântuitor personal. Vreau să mă dedic Ţie şi te rog trimite Duhul Sfânt în viaţa mea să mă umple, să preia controlul şi să mă ajute să devin aşa cum vrei Tu.Mulţumesc Tată că mă iubeşti. Te rog în numele lui Isus.Amin”.

Lasă un comentariu